ГоловнаРеєстраціяВхід Розважальний портал П`ятниця, 26.04.2024, 01:04
  Каталог статей Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ⇒ Для авто » Школа авторемонта

П'ять головних помилок при використанні автомасел

Від помилок при виборі моторного масла не застрахований ніхто. "Гроші" з'ясували, як вибирати правильне автомобільне масло.

"Поради гаражних фахівців я б поставив на один рівень з рекламними гаслами в барвистих рекламних буклетах. Практика показує, що 99 майстрів зі ста дуже погано орієнтуються в мастильних системах і особливо в моторних маслах. Дуже рідко бувають грамотні фахівці навіть на фірмових СТО, тому перше , що робимо, вибираючи масло, - забуваємо поради "дяді Васі" з гаража і відкриваємо сервісну книжку вашого автомобіля ", - настійно рекомендує технічний координатор компанії" Каміон-Ойл "Ігор Білоус.

Рекомендації сервісної книжки можна розділити на дві складові. Технічну специфікацію масла - в'язкість (по SAE) та клас (по API або ACEA). Варто переписати всі ці дані з сервісної книжки та, купуючи масло, обов'язково переконатися, що всі вони присутні в його назві та описі.

"Рекомендації автовиробників по маслам потрібно сприймати як пряму вимогу. В той же час, згадка якогось конкретного виробника масел - необов'язкова рекомендація і, як правило, є прихованою рекламою", - говорить генеральний директор "Ніко Трейдинг" Михайло Бондаренко.

Якщо сервісна книжка загублена - не біда, інформацію про те, яке масло підійде двигуну вашого автомобіля, можна знайти і в інших джерелах: у офіційного виробника, на фірмовому сервісі або в спеціальних каталогах. Його можна знайти у великих спеціалізованих магазинах або в кожному офіційному представництві компанії-виробника.

Вибираючи між синтетичними маслами, напівсинтетичними і мінеральними, варто віддати перевагу краще. Фахівці вважають, що сьогодні найкраще - це синтетика.

"Синтетичне масло буде самим правильним вибором, оскільки це кращий захист двигуна і найменші втрати на тертя. Синтетика дозволить зберегти двигун у стані" як новий ", що, відповідно, не призведе до падіння потужності після тривалого терміну експлуатації", - говорить Михайло Бондаренко .

Звичайно, краще вибрати продукцію провідних виробників масел - Mobil, Castrol, Elf, Liqui Moly, Motul. А вже купувати масло необхідно тільки в перевірених місцях - на авторизованих СТО, в спеціалізованих магазинах, на мережевих заправках або в супермаркетах. При оплаті товару можна вимагати у продавця сертифікат походження масла і - обов'язково - товарний чек. Важливо звернути увагу на цілісність упаковки. А термін зберігання олії, вказаний на каністрі, повинен бути не більше 5 років від дати виробництва.

Як часто міняти

Дизайнер Костянтин Авраімов три роки тому купив собі новеньку «Мазду» і весь час міняв їй моторне масло так, як рекомендує автовиробник, - кожні 20 тис. км. "На СТО майстри мені радили міняти масло частіше - хоча б через 15 тис. км, але я чітко виконую рекомендації автозаводу. Однак останнім часом я помітив, що машина стала" є "більше бензину, ніж звичайно", - розповідає автомобіліст. Фахівці з таким підходом не згодні і нагадують, що завжди треба робити поправку "на вітер". "Правильно, треба читати рекомендації виробника. Але є ще й особливі умови експлуатації. Наша країна, на жаль, відноситься поки до тих зонах, де інтервал обслуговування автомобілів потрібно скорочувати. У нас поганий сервіс, огидні дороги і рваний режим руху в містах - постійні пробки ", - говорить Ігор Білоус. На його думку, низька якість бензину впливає на масло і скорочує термін його служби. У підсумку в Україні масло треба міняти раз на 10 - 12 тис. км.

Поширеною помилкою серед водіїв є думка, що якщо залити в машину небудь супер-дороге і модне масло, то міняти його можна буде рідше. Це неправда. Інтервал заміни моторного масла визначається виробником автомобіля, а не масла.

Рідше покладеного міняти масло не варто, а от частіше можливо і рекомендовано, якщо автомобіль експлуатується дуже активно. Наприклад, постійно їздить із причепом або працює в якості таксі. "Якось мікроавтобус, використовуваний для нанесення дорожньої розмітки, через 10 тис. км приїхав на заміну масла. Коли відкрутили зливну пробку, з картера двигуна не вилилося ні краплі - все масло настільки загусло, що перетворилося на пластичну мастило. Виявилося, що дорожники не врахували умови експлуатації - автомобіль більшу частину часу їздив на першій передачі. З урахуванням передавального числа пробіг двигуна склав еквівалент 40 тис. км ", - розповідає Михайло Бондаренко.

Свідомо змішувати масла різних виробників, допусків і класифікацій не рекомендується. Адже різні масла мають у своєму складі різні присадки, і вони можуть погано поєднуватися один з одним. Найвірнішим рішенням буде завжди возити з собою літр олії необхідної специфікації "на долив". До речі, масляне голодування для двигуна набагато гірше, ніж "долив" масла іншої якості.

Топ-7 популярних міфів про масла

Міф № 1: Не можна лити синтетику в старі двигуни
Вважається, що якщо в старий двигун залити "синтетику", він починає текти. Це не так. Сучасні синтетичні масла, розроблені спеціально для зношених двигунів, мають модифікатори гумових ущільнень для виключення підтікань, а також підвищену в'язкість для компенсації підвищеного зносу. Крім того, вони чудово вимивають весь бруд, накопичену за роки експлуатації.

Міф № 2: Гарне масло додасть автомобілю кінських сил
Аж ніяк. Не можна тільки за допомогою масла кардинально змінити технічні характеристики двигуна в кращу сторону. Однак хороше моторне масло може забезпечити використання всієї потужності мотора, закладеної розробником.

Міф № 3: Масло потемніло - значить прийшло в непридатність
Це було вірно в далекому минулому. Зараз потемніле масло навіть відразу після заміни говорить лише про те, що миючі присадки виконують свою функцію "на відмінно". Фахівці кажуть: "Темне масло - чистий двигун. Прозоре масло сигналізує, що присадок або немає, або вони не працюють".

Міф № 4: Синтетика занадто "рідка"
"Бувалі" автомобілісти, які люблять постукати ногою по колесу, часто також люблять "на слух" визначити і якість масла в каністрі. Насправді крива зміни в'язкості у мінерального та синтетичного масла різняться, і при 20 ˚ С синтетичне масло дійсно менш в'язке, що не заважає йому досягати необхідної в'язкості при 100 ˚ C.

Міф № 5: При заміні масла потрібно використовувати промивання
Промивання - це теж пережиток минулого. Сучасні масла мають миючі властивості набагато краще будь промивки, тому промивка в даному випадку тільки "забруднює" двигун.

Міф № 6: Чим більше в'язкість масла, тим краще захист двигуна
Для сучасних масел і сучасних двигунів це не працює. Функцію захисту від зносу взяли на себе особливі присадки, а не товщина масляної плівки.

Міф № 7: Масло в каністрі краще, ніж масло в бочці
Цей міф відноситься до періоду недовіри до сервісу, коли клієнт завжди стояв поряд з автомобілем і контролював процес. Насправді, масло в бочці - тієї ж якості, що й у каністрі, до того ж багато автосервіси продають його дешевше.
Категорія: Школа авторемонта

Переглядів: 2822 | Коментарі: 0  | Рейтинг: 2.7


Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
 

Форма входу


Категорії розділу
Електроніка [3]
Школа авторемонта [1]
Тюнінг [1]
Подсветка [0]

Пошук

Спілкуйся разом з нами

Мені подобається

Друзі сайту

Статистика

Яндекс.Метрика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

При використанні інформації посилання на сайт обов’язкове Copyright © 2024

Вверх